We zien dat je waarschijnlijk onze banners blokkeert. inBoekel stelt zijn berichten voor iedereen gratis beschikbaar. Om inBoekel te kunnen onderhouden en door te ontwikkelen zijn deze banners nodig. Help ons door een uitzondering te maken voor inBoekel.

De gemeente Boekel zoekt een enthousiaste inkoopadviseur

dinsdag 16 januari 2024 door

De gemeente Boekel zoekt een enthousiaste inkoopadviseur

INKOOPADVISEUR 28 – 36 uur

Wat ga je doen?
Als Inkoper van onze gemeente ben jij eindverantwoordelijk voor het rechtmatig en doelmatig inkopen van diverse producten en diensten door onze budgetbeheerders. Soms gaat het hierbij ook om Europese en complexe meervoudige aanbestedingen die jij samen met een externe begeleider oppakt. Je bent verantwoordelijk voor het inkoopbeleid en mogelijke audits of managementrapportages op het taakveld. Daarnaast zorg je ervoor dat behoeften optimaal en volgens de geldende inkoopprocedures worden ingekocht. Naast je inkoopverantwoordelijkheden ga je aan de slag met het contractbeheer en het contractmanagement. Verder draag jij bij aan de professionalisering, pak je ad-hoc vraagstukken op en draag je oplossingen aan. Je bent het eerste aanspreekpunt op het gebied van inkoop en alles wat daarmee samenhangt.

Wat zijn jouw kwaliteiten?
Je hebt een relevante HBO opleiding en werkervaring op het gebied van inkoop. Je bent zowel een denker als een doener. Je denkt mee op tactisch niveau maar je zorgt er ook voor dat de meer operationele taken snel en zorgvuldig geregeld worden. Je bent communicatief vaardig waardoor je goed schakelt tussen de verschillende organisatielagen. Je bent proactief en brengt de nodige vernieuwing mee in jouw werk. Je bent leergierig en ziet de functie als een uitdaging waarbij een grote mate van zelfstandigheid verwacht wordt. Kennis van inkoop en inkoopprocessen is een pre.

Wat bieden wij jou?
Je gaat werken in een klein en gemotiveerd team I&A, binnen de sector ondersteuning en publieksdiensten. Afhankelijk van opleiding en ervaring kan aanstelling plaatsvinden in salarisschaal 10 (maximaal € 5.247,= bruto per maand bij 36 uur). Indien sprake is van een groeitraject, is in beginsel (aanloop)schaal 9 van toepassing. Je kunt rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een Individuele Keuze Budget (IKB). Het IKB bedraagt 17,05 % van je brutosalaris en kun je vrij inzetten voor het kopen van extra verlof, aanvulling op salaris etc. Je kunt hiermee keuzes maken die passen bij jouw levensfase, persoonlijke wensen en doelen. We hebben een prima reiskostenregeling.

Waar ga je werken?
´Bij alles wat we doen vragen we ons af wat heeft de burger er aan …´ De opdracht aan onze 75 medewerkers is duidelijk: stel de ruim 11.000 inwoners van de gemeente Boekel centraal in al je dagelijkse werkzaamheden. De gemeente Boekel is een dynamische gemeente, waar écht werk wordt gemaakt van dienstverlening en deregulering. Met korte lijnen en verantwoordelijkheden laag in de organisatie. Er heerst een collegiale en prettige werksfeer, met ruimte voor eigen initiatief.

Vragen over de functie of de procedure?
Heb je vragen over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met Remco Smits, Directeur ondersteuning en publieksdiensten via 0492-326800 of via remco.smits@boekel.nl. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Miranda Linders, Beleidsmedewerker P&O via 0492-326800 of via miranda.linders@boekel.nl.

Jouw reactie
Ben je enthousiast en ga je graag aan de slag als inkoper bij de gemeente Boekel? Solliciteer dan voor 30 januari 2024 via www.werkeninnoordoostbrabant.nl. Het eerste gesprek staat gepland op 5 februari 2024. Een eventueel tweede gesprek staat gepland op 12 februari 2024.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.