We zien dat je waarschijnlijk onze banners blokkeert. inBoekel stelt zijn berichten voor iedereen gratis beschikbaar. Om inBoekel te kunnen onderhouden en door te ontwikkelen zijn deze banners nodig. Help ons door een uitzondering te maken voor inBoekel.

De gemeente Boekel zoekt een enthousiaste Regisseur Informatiemanagement

dinsdag 26 augustus 2025 door

De gemeente Boekel zoekt een enthousiaste Regisseur Informatiemanagement

(32 – 36 uur)

Wat ga je doen?
Binnen de gemeente Boekel groeit informatiebeheer tot een groter en impactvol organisatieonderdeel.
In je rol als regisseur informatiemanagement (IM) adviseer je over onze informatievoorziening, verbind je beleid en uitvoering waardoor informatiestromen veilig, rechtmatig, logisch en toegankelijk zijn.
Je vertaalt de informatiebehoefte vanuit verschillende werk- en bedrijfsprocessen en bent de intermediair tussen gebruikers en deskundigen. Je helpt de organisatie bij het vinden van oplossingen voor de vraagstukken waar ze mee te maken hebben. Je stelt de juiste vragen om de kern van de problemen te achterhalen om zo de informatiestromen en processen te verbeteren.
Je hebt een sturende rol op dit thema, waarbij je intensieve afstemming zoekt met jouw collega’s binnen het cluster IM, ICT en onze CISO/privacy officer.

Wat zijn jouw kwaliteiten?
Je hebt een relevante HBO of WO opleiding en werkervaring op het gebied van informatiemanagement. Je bent zowel een denker als een doener. Je denkt mee op strategisch en tactisch niveau maar je zorgt er ook voor dat de operationele taken snel en zorgvuldig geregeld worden. Je schakelt makkelijk tussen de verschillende organisatielagen. Je bent proactief en brengt de nodige vernieuwing mee in jouw werk. Je bent leergierig en ziet de functie als een uitdaging waarbij een grote mate van zelfstandigheid verwacht wordt. Kennis van informatiemanagement en bijbehorende processen is een pre.

Wat bieden wij jou?
Je komt te werken binnen de sector publieksdiensten en bedrijfsvoering. Afhankelijk van opleiding en ervaring kan aanstelling plaatsvinden in salarisschaal 10 (maximaal € 5.419,= bruto per maand) op basis van een 36-urige werkweek. Daarnaast kun je rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een Individueel Keuze Budget (IKB). Het IKB bedraagt 17,05 % van je brutosalaris en kun je vrij inzetten voor het kopen van extra verlof, aanvulling op salaris etc. Je kunt hiermee keuzes maken die passen bij jouw levensfase, persoonlijke wensen en doelen. De gemeente Boekel hanteert een prima reiskostenvergoeding.

Waar ga je werken?
´Bij alles wat we doen vragen we ons af wat heeft de burger er aan …´ De opdracht aan onze 85 medewerkers is duidelijk: stel de (ruim) 11.000 inwoners van de gemeente Boekel centraal in al je dagelijkse werkzaamheden. De gemeente Boekel is een dynamische gemeente, waar écht werk wordt gemaakt van dienstverlening en deregulering. Met korte lijnen en verantwoordelijkheden laag in de organisatie. Er heerst een collegiale en prettige werksfeer, met ruimte voor eigen initiatief.

Vragen over de functie of de procedure?
Heb je vragen over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met Remco Smits (directeur publieksdiensten en bedrijfsvoering via 0492-326800 of remco.smits@boekel.nl. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Miranda Linders (beleidsmedewerker P&O) via 0492-326800 of via miranda.linders@boekel.nl.

Jouw reactie
Ben je enthousiast en ga je graag aan de slag als regisseur informatiemanagement in de gemeente Boekel? Solliciteer dan voor 22 september 2025 via www.werkeninnoordoostbrabant.nl
De gesprekken staan gepland op 8 oktober 2025.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.