We zien dat je waarschijnlijk onze banners blokkeert. inBoekel stelt zijn berichten voor iedereen gratis beschikbaar. Om inBoekel te kunnen onderhouden en door te ontwikkelen zijn deze banners nodig. Help ons door een uitzondering te maken voor inBoekel.

Gemeente Boekel zoekt ICT medewerker

donderdag 28 maart 2024 door

Gemeente Boekel zoekt ICT medewerker

Als medewerker ICT van het team Informatie en Automatisering (I&A) bied je eerstelijns ICT ondersteuning aan alle gebruikers binnen de gemeente Boekel

De gemeente Boekel zoekt een enthousiaste ICT-medewerker (18-20 uur)

Wat ga je doen?
Als medewerker ICT van het team Informatie en Automatisering (I&A) bied je eerstelijns ICT ondersteuning aan alle gebruikers binnen de gemeente Boekel. Dit doe je vanuit jouw fysieke werkplek in Boekel. Je lost problemen op met hardware, software en organisatie-specifieke applicaties. Daarnaast beheer je de gebruikersaccounts en ondersteun je waar nodig bij installaties, configuraties en updates. Je werkt nauw samen met je collega’s van het team I&A om zo de algehele ICT dienstverlening te verbeteren. Dit varieert van vastgelopen email, een defecte laptop tot een wachtwoord reset. Ook wanneer je ziet dat zaken te complex zijn ga je proactief aan de slag met het uitvragen en verder uitzoeken zodat je goed weet wat het probleem is. Je zorgt in die gevallen voor een goede overdracht richting collega’s I&A e/o externe partijen. Uiteraard word je zelf enthousiast van nieuwe ICT ontwikkelingen en ben je in staat de medewerkers van de gemeente Boekel hierin mee te nemen en te helpen.

Wat zijn jouw kwaliteiten?
Je hebt in ieder geval een mbo (4) werk- en denkniveau dat aansluit op de functie en je bezit vak-gerelateerde kennis. Digitalisering speelt een belangrijke rol in onze organisatie en van jou verwachten we dat je digitaal zeer vaardig bent. Je bent toegankelijk en schakelt gemakkelijk tussen alle niveaus binnen de organisatie. Vriendelijkheid, goede (mondelinge) communicatieve vaardigheden, vaktechnische kennis, pro activiteit, nauwkeurigheid en een no-nonsense mentaliteit zijn kenmerken die bij jou passen. Kortom; je bent klantvriendelijk, adequaat en helpt je collega’s met plezier!

Wat bieden wij jou?
Je gaat werken in een klein en gemotiveerd team I&A, binnen de sector ondersteuning en publieksdiensten. Afhankelijk van opleiding en ervaring kan aanstelling plaatsvinden in salarisschaal 7 of 8 (maximaal € 4.244,= bruto per maand bij 36 uur). Daarnaast kun je rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een Individuele Keuze Budget (IKB). Het IKB bedraagt 17,05 % van je brutosalaris en kun je vrij inzetten voor het kopen van extra verlof, aanvulling op salaris etc. Je kunt hiermee keuzes maken die passen bij jouw levensfase, persoonlijke wensen en doelen. We hebben een prima reiskostenregeling.

Waar ga je werken?
´Bij alles wat we doen vragen we ons af wat heeft de burger er aan …´ De opdracht aan onze 85 medewerkers is duidelijk: stel de ruim 11.000 inwoners van de gemeente Boekel centraal in al je dagelijkse werkzaamheden. De gemeente Boekel is een dynamische gemeente, waar écht werk wordt gemaakt van dienstverlening en deregulering. Met korte lijnen en verantwoordelijkheden laag in de organisatie. Er heerst een collegiale en prettige werksfeer, met ruimte voor eigen initiatief.

Vragen over de functie of de procedure?
Heb je vragen over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met Remco Smits, Directeur ondersteuning en publieksdiensten via 0492-326800 of via remco.smits@boekel.nl. Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Miranda Linders, Beleidsmedewerker P&O via 0492-326800 of via miranda.linders@boekel.nl.

Jouw reactie
Ben je enthousiast en ga je graag aan de slag als ICT-medewerker bij de gemeente Boekel? Solliciteer dan voor 2 april 2024 via www.werkeninnoordoostbrabant.nl. De gesprekken staan gepland op 9 april 2024.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.