We zien dat je waarschijnlijk onze banners blokkeert. inBoekel stelt zijn berichten voor iedereen gratis beschikbaar. Om inBoekel te kunnen onderhouden en door te ontwikkelen zijn deze banners nodig. Help ons door een uitzondering te maken voor inBoekel.

Open dag Administratiekantoor Boekel

woensdag 27 oktober 2021 door

Open dag Administratiekantoor Boekel

Zaterdag 30 oktober van 13.00 tot 16.00 uur houdt Administratiekantoor Boekel een open dag voor alle ondernemers uit Boekel en omstreken. Tijdens deze middag kunt u onder het genot van een drankje en hapje kennismaken met hun dienstverlening. Daarnaast zullen er diverse presentaties worden gehouden door het online boekhoudsoftwarebedrijf ‘Yuki’.

Administratiekantoor Boekel (voorheen Nijhuis & te Winkel) is vanuit haar locatie in de ‘Zuidwand’ verhuisd naar het voormalige pand van de Rabobank naast de Supercoop op het Sint Agathaplein 8 in Boekel. De eigenaren Edward en Carla Nijhuis zijn 25 jaar geleden hun administratiekantoor begonnen. “Wij ontzorgen ondernemers in hun administratie, belastingaangiften en lonen.” aldus Edward. “We doen dit voor eenmanszaken, VOF’s en BV-structuren. Gevraagd en ongevraagd wordt er ook advies gegeven over juridische en fiscale zaken.”
Voor de meeste klanten wordt een vaste prijs per maand gehanteerd voor alle jaarlijks terugkerende werkzaamheden. Ook even een telefoontje of een persoonlijk gesprek is in deze vaste prijs meegenomen. Carla: “Klanten vinden dit vooral prettig, zodat ze niet bang hoeven te zijn dat na elk telefoontje een rekening volgt.”

Er zijn klanten die periodiek hun map komen brengen voor de belastingaangifte. Daarnaast zijn er ondernemers die het liefst zelf hun boekhouding inboeken, en alleen de controle laten doen door Administratiekantoor Boekel.

Sinds een aantal jaren geeft Administratiekantoor Boekel ondernemers ook de mogelijkheid om de boekhouding volledig digitaal te doen. De klant levert alle documenten digitaal aan, o.a. via een app op de telefoon, waarmee snel een foto kan worden gemaakt van het document. Ondernemers zijn dan direct up-to-date, want ze kunnen direct zien hoe ze er voor staan. Dat kan via hun PC, laptop, tablet of telefoon.

Ondernemers zijn van harte welkom om zich zaterdag 30 oktober te laten informeren op onze nieuwe locatie.

Namens Edward en Carla Nijhuis, Administratiekantoor Boekel